- •••••••••••••••••••••••••••••••••••
KUSOVÉ KARTY - HOKEJ ⇓
KUSOVÉ KARTY - FOTBAL ⇓
KUSOVÉ KARTY - OSTATNÍ ⇓
- •••••••••••••••••••••••••••••••••••
⇓ -»BOXY, BALÍČKY, SETY...«- ⇓
LEDNÍ HOKEJ ⇓
FOTBAL - Soccer ⇓
DALŠÍ SPORTY ⇓
NON-SPORTS ⇓
- •••••••••••••••••••••••••••••••••••
ZÁBAVA ⇓
- •••••••••••••••••••••••••••••••••••
PŘÍSLUŠENSTVÍ ke kartám ⇓
- Úvod
- Jak nakupovat
Nápověda- jak nakupovat
- PRVNÍ NÁKUP
Pro nákup na našem webu není nutná registrace, ale doporučujeme ji vytvořit, především pokud budete nakupovat opakovaně i v budoucnu. Při pravidelných objednávkách nabízíme různé věrnostní slevy, přihlášený uživatel navíc může nahlížet na všechny své objednávky a zároveň vidí, v jaké jsou fázi (např. přijatá, zaplacená, zpracovaná...)
Nakupování je velmi snadné a pohodlné.
V levé části obrazovky jsou umístěné kategorie zboží. Kliknutím na položku se dostanete do seznamu zboží a na stránce se zobrazí zboží z vybrané kategorie. Tím se aktualizuje i navigační lišta, umístěná nad seznamem zboží, ve které se zobrazí názvy jednotlivých úrovní a vy tak máte možnost se rychle zorientovat po celé hierarchii.
- JAK VYBRAT A NAKOUPIT ZBOŽÍ
V našem e-shopu jsme pro Vás zboží přehledně roztřídili do kategorií a podkategorií. Pro bližší vyhledání můžete využít také vyhledávacího okna v horním záhlaví stránky.
Na stránce Vámi zvoleného produktu si prohlédnete fotografie produktu, případně přečtete detailní popis a zjistíte jeho parametry. Děláme maximum proto, abychom u produktů zobrazili co nejvíce informací od výrobce či dodavatele.
V záložce NOVĚ PŘIDANÉ KARTY naleznete informace o tom, které karty jsme aktuálně naskladnili, doporučujeme ji tedy využívat- nic nového vám pak neuteče. Dalším upozorněním pro vás může být také ikonka "NEW" ... tam, kde bliká, došlo v posledních cca 2-3 týdnech k nějaké změně, naskladnění novinek či doplnění vyprodaných karet...
Pokud máte zájem dané zboží koupit, klikněte si na stránce daného zboží na tlačítko koupit. Zboží se uloží do košíku. Poté můžete e-shop dále procházet nebo přejít rovnou k pokladně.
Košík si můžete kdykoliv prohlédnout kliknutím na ikonku vpravo nahoře.
- JAK VYPLNIT A ODESLAT OBJEDNÁVKU
Máte vybráno vše, co jste chtěli? Tlačítkem Přejít do košíku přejdete k přehledu produktů, o které máte zájem. Dále potvrdíte tlačítkem Pokračovat v objednávce. Vyplníte způsob odběru zboží a způsob platby. K objednávce nám můžete připsat poznámku. Vyplníte dodací adresu a po potvrzení souhlasu s našimi Obchodními podmínkami odešlete objednávku.
- JAK OBJEDNÁVKU ZPRACUJEME
Jakmile objednávku odešlete, do Vaší e-mailové schránky dorazí automaticky potvrzení objednávky. V tomto potvrzení jsou veškeré informace o objednaném zboží, způsoby dopravy a platby a případné další informace.
Obdržené objednávky standartně odesíláme dle aktuální časové vytíženosti v průměru do 2-5 pracovních dnů od potvrzení přijetí platby. Fakturu (daňový doklad) ke zboží od nás obdržíte v tištěné podobě vloženou do zásilky. Tento doklad uschovejte, je potřeba pro případnou reklamaci zboží.
Záruční list: K reklamaci zboží ve dvouleté zákonné lhůtě stačí nákupní doklad (faktura), který jste od nás obdrželi v tištěné podobě
- DORUČENÍ A PLATBA ZA ZBOŽÍ
Zboží můžeme doručit několika způsoby. Způsob dopravy si vyberete v objednávce.
Doručení na adresu přepravní společností Česká pošta, PPL, Zásilkovna (SK)
Doručení na výdejní místa PPL, Zásilkovna (SK)
- CO ZNAMENÁ "SKLADEM", "NENÍ SKLADEM", A KDY ZBOŽÍ DOSTANU
Zboží označené jako "skladem" máme aktuálně k dispozici a je odesíláno do 2-5 pracovních dnů.
Co nemáme skladem, to opravdu nemáme skladem
Pokud je u zboží napsáno „VYPRODÁNO“, zboží opravdu aktuálně nemáme skladem a není možné ho při nejbližší příležitosti odeslat. Dostupnost kusů je vždy aktuální. Děláme maximum pro to, abychom u produktů zobrazili co nejvíce informací od výrobce či dodavatele, rádi také zodpovíme k produktům Vaše dotazy. Není však v našich silách některé produkty rozbalovat, přeměřovat či fotit. (Myšleno především zboží typu slepovací modely atd...)
- JAK PŘEBÍRAT A ZKONTROLOVAT ZÁSILKU
Jak přebírat zásilku u výdejního místa
V případě zřejmého poškození zásilky při přebírání tuto skutečnost ihned nahlásíte obsluze na pobočce výdejního místa, která s Vámi sepíše zápis o škodě.
Jak přebírat zásilku od řidiče PPL, Zásilkovny, České pošty
V případě porušení zásilky tuto skutečnost nahlašte řidiči, který sepíše zápis o škodě.
- BEZDŮVODNÉ NEPŘEVZETÍ
Každé zboží je nutné vyskladnit, zkontrolovat, zabalit, objednávku překontrolovat a vyfakturovat. To všechno stojí čas a peníze. Pokud zboží nechcete, objednávku před odesláním stornujte.
Pokud si u nás objednáte zboží, my objednávku vyřídíme, vyfakturujeme, odešleme a vy ho následně bezdůvodně nepřevezmete, můžeme Vám naúčtovat náklady, které nám tímto vzniknou.