Logo
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Doprava od 3.000 Kč ZDARMA
  1. Úvod
  2. Jak nakupovat

Nápověda- jak nakupovat

 

  • PRVNÍ NÁKUP

Pro nákup na našem webu není nutná registrace, ale doporučujeme ji vytvořit, především pokud budete nakupovat opakovaně i v budoucnu. Při pravidelných objednávkách nabízíme různé věrnostní slevy, přihlášený uživatel navíc může nahlížet na všechny své objednávky a zároveň vidí, v jaké jsou fázi (např. přijatá, zaplacená, zpracovaná...)


Nakupování je velmi snadné a pohodlné.
V levé části obrazovky jsou umístěné kategorie zboží. Kliknutím na položku se dostanete do seznamu zboží a na stránce se zobrazí zboží z vybrané kategorie. Tím se aktualizuje i navigační lišta, umístěná nad seznamem zboží, ve které se zobrazí názvy jednotlivých úrovní a vy tak máte možnost se rychle zorientovat po celé hierarchii.

  • JAK VYBRAT A NAKOUPIT ZBOŽÍ

V našem e-shopu jsme pro Vás zboží přehledně roztřídili do kategorií a podkategorií. Pro bližší vyhledání můžete využít také vyhledávacího okna v horním záhlaví stránky.
Na stránce Vámi zvoleného produktu si prohlédnete fotografie produktu, případně přečtete detailní popis a zjistíte jeho parametry. Děláme maximum proto, abychom u produktů zobrazili co nejvíce informací od výrobce či dodavatele.

V záložce NOVĚ PŘIDANÉ KARTY naleznete informace o tom, které karty jsme aktuálně naskladnili, doporučujeme ji tedy využívat- nic nového vám pak neuteče. Dalším upozorněním pro vás může být také ikonka "NEW"  ... tam, kde bliká, došlo v posledních cca 2-3 týdnech k nějaké změně, naskladnění novinek či doplnění vyprodaných karet...

Pokud máte zájem dané zboží koupit, klikněte si na stránce daného zboží na tlačítko koupit. Zboží se uloží do košíku. Poté můžete e-shop dále procházet nebo přejít rovnou k pokladně.
Košík si můžete kdykoliv prohlédnout kliknutím na ikonku vpravo nahoře.

  • JAK VYPLNIT A ODESLAT OBJEDNÁVKU

Máte vybráno vše, co jste chtěli? Tlačítkem Přejít do košíku přejdete k přehledu produktů, o které máte zájem. Dále potvrdíte tlačítkem Pokračovat v objednávce. Vyplníte způsob odběru zboží způsob platby. K objednávce nám můžete připsat poznámku. Vyplníte dodací adresu a po potvrzení souhlasu s našimi Obchodními podmínkami odešlete objednávku.

  • JAK OBJEDNÁVKU ZPRACUJEME

Jakmile objednávku odešlete, do Vaší e-mailové schránky dorazí automaticky potvrzení objednávky. V tomto potvrzení jsou veškeré informace o objednaném zboží, způsoby dopravy a platby a případné další informace. 

Obdržené objednávky standartně odesíláme dle aktuální časové vytíženosti v průměru do 2-5 pracovních dnů od potvrzení přijetí platby. Fakturu (daňový doklad) ke zboží od nás obdržíte v tištěné podobě vloženou do zásilky. Tento doklad uschovejte, je potřeba pro případnou reklamaci zboží.

Záruční list: K reklamaci zboží ve dvouleté zákonné lhůtě stačí nákupní doklad (faktura), který jste od nás obdrželi v tištěné podobě

  • DORUČENÍ A PLATBA ZA ZBOŽÍ

Zboží můžeme doručit několika způsoby. Způsob dopravy si vyberete v objednávce. 
Doručení na adresu přepravní společností Česká pošta, PPL, Zásilkovna (SK)
Doručení na výdejní místa PPL, Zásilkovna (SK)

  • CO ZNAMENÁ "SKLADEM", "NENÍ SKLADEM", A KDY ZBOŽÍ DOSTANU

Zboží označené jako "skladem" máme aktuálně k dispozici a je odesíláno do 2-5 pracovních dnů.

Co nemáme skladem, to opravdu nemáme skladem
Pokud je u zboží napsáno „VYPRODÁNO“, zboží opravdu aktuálně nemáme skladem a není možné ho při nejbližší příležitosti odeslat. Dostupnost kusů je vždy aktuální. Děláme maximum pro to, abychom u produktů zobrazili co nejvíce informací od výrobce či dodavatele, rádi také zodpovíme k produktům Vaše dotazy. Není však v našich silách některé produkty rozbalovat, přeměřovat či fotit. (Myšleno především zboží typu slepovací modely atd...)

  • JAK PŘEBÍRAT A ZKONTROLOVAT ZÁSILKU

Jak přebírat zásilku u výdejního místa
V případě zřejmého poškození zásilky při přebírání tuto skutečnost ihned nahlásíte obsluze na pobočce výdejního místa, která s Vámi sepíše zápis o škodě.

Jak přebírat zásilku od řidiče PPL, Zásilkovny, České pošty
V případě porušení zásilky tuto skutečnost nahlašte řidiči, který sepíše zápis o škodě.

  • BEZDŮVODNÉ NEPŘEVZETÍ

Každé zboží je nutné vyskladnit, zkontrolovat, zabalit, objednávku překontrolovat a vyfakturovat. To všechno stojí čas a peníze. Pokud zboží nechcete, objednávku před odesláním stornujte.
Pokud si u nás objednáte zboží, my objednávku vyřídíme, vyfakturujeme, odešleme a vy ho následně bezdůvodně nepřevezmete, můžeme Vám naúčtovat náklady, které nám tímto vzniknou.

Copyright 2005-2023 Michal Simočko- NHLCARDS.cz / č.p. 248, 332 04 Losiná, Czech Republic / +420 604 881 860 (Po-Pá 13-17) / info@nhlcards.cz

All logos and trademarks are the property of the respective trademark owners. All rights reserved.

Cookies nepoužíváme, nikoho nesledujeme :-)

webhosting: hostitel: FORPSI 

   

Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz